پرش لینک ها

تجربه شهرام کریمی، People Analytics- آیا به داشبورد خلاصه می‌شود؟

محور گفتگو ما با شهرام کریمی درباره People Analytics  هست. که از موضوعات جدید در حوزه منابع انسانیه و هر روز بحث‌های جدیدی در این خصوص مطرح میشه. حالا این که People Analytics چیه و چه کاربردی در منابع انسانی داره رو در اپیزود 22 پادکست منسان راجع بهش گفتگو کردیم.

پیشنهاد پادکست به دیگران:


مهمان این قسمت پادکست منسان، آقای شهرام کریمی هستند. شهرام کریمی سال‌های زیادی رو در حوزه مدیریت سازمانی و مدیریت منابع انسانی تجربه اندوزی کرده.  فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه شریف هست و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه برلین‌ دارند. 

شهرام کریمی، تجربه کار در شرکت‌های توربین مپنا (توگا) و همراه اول رو به عنوان مدیر منابع انسانی داشتند به علاوه، نیمی از تجربه کاری ایشون در چند شرکت بزرگ بین المللی گذشته، از جمله در شرکت‌های مثل امریکن اکسپرس و QBE Insurance. در حال حاضر هم در شرکت KPMG به عنوان مدیر People Analytics کار می‌کنند. KPMG یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های حرفه‌ای در جهانه که فعالیت هاش شامل مشاوره، مشاوره مالی، مالیات و حسابرسی هست.  KPMG از شرکت‌های  Big Four یا چهار شرکت حسابرسی بزرگ جهان محسوب میشه، اون سه تا شرکت دیگه شامل Deloitte ، EY و Pwc هستند.

محور گفتگو ما با شهرام جان درباره People Analytics  هست. که از موضوعات جدید در حوزه منابع انسانیه و هر روز بحث‌های جدیدی در این خصوص مطرح میشه. حالا این که People Analytics چیه و چه کاربردی در منابع انسانی داره رو در اپیزود 22 پادکست منسان راجع بهش گفتگو کردیم.

همکاری با ما

اطلاع از شرایط اسپانسرشیپ

حمایت از پادکست

برای علاقه‌مندان به حوزه منابع انسانی